Informacja prasowa

Informacja prasowa jako podstawowe narzędzie do kontaktu z mediami

Obecnie przedsiębiorstwa z różnych powodów zabiegają o uwagę mediów. Firmy coraz częściej tworzą stanowiska a nierzadko działy odpowiedzialne za kontakty z mediami. Informacja prasowa jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych narzędzi, ...

Czytaj dalej...
Firma w kryzysie część 1

Firma w kryzysie – część 1

Część 1 - Jak skutecznie przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową Każda firma niezależnie od doświadczenia, wypracowanej pozycji i osiąganych wyników może zostać dotknięta kryzysem. W takiej sytuacji tylko przedsiębiorstwo ...

Czytaj dalej...
Marketing i Biznes

M&B – Festiwal Dobrego Contentu

Magazyn Marketing & Biznes, będący jednym z najbardziej poważanych mediów branżowych organizuje Festiwal Dobrego Contentu. Projekt ma charakter edukacyjny i jest skierowany do młodych, ambitnych marketerów oraz PR-owców, którzy stają przed ...

Czytaj dalej...
Technologie Norbert Oruba

PRoto – Technologie

Na łamach portalu PRoto miałem zaszczyt rozpocząć nowy cykl "TECHNOLOGIE". Narzędzia, programy, aplikacje, bez których nie mogę się obejść - startujemy z nowym cyklem publikacji na temat narzędzi wspierających pracę PR-owców. Subiektywny ...

Czytaj dalej...
Spis wywiadów

Lista najciekawszych wywiadów

Zajmując się marketingiem i public relations od kilku lat i też między innymi pełniąc funkcję rzecznika prasowego bardzo często zdarza mi się rozmawiać z mediami. Poniżej zamieszczam linki do kilku moim zdaniem najciekawszych ...

Czytaj dalej...