Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Marketing społeczny nieco różni się od tradycyjnego marketingu. Podobnie jak różnią się kampanie społeczne od komercyjnych czy politycznych. O ile łatwo jest wskazać miejsce reklamy komercyjnej w marketingu oraz reklamy politycznej w marketingu ...

Czytaj dalej...
Rola strachu w reklamie społecznej

Rola strachu w reklamie społecznej

Przemoc w reklamie społecznej ma na celu doprowadzić do zmian poglądów i zachowań jednostek w danym społeczeństwie. Natomiast ukazanie strachu przez komunikat społeczny ma spowodować, by jednostka zaniechała działań, których konsekwencje ...

Czytaj dalej...
Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę

Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę

Ukazywanie uczuć w komunikacie reklamowym to jedna z najpowszechniejszych i najskuteczniejszych metod za pomocą, której twórcy reklam starają się wpłynąć na zachowanie odbiorcy. W przypadku reklamy społecznej najczęściej można zauważyć ...

Czytaj dalej...
Przemoc wobec dzieci w reklamie

Przemoc wobec dzieci w reklamie

Ostatnio dużo mówi się o przemocy wobec dzieci. Zewsząd dochodzą głosy, że rodzice znęcają się nad swoimi pociechami niezależnie od tego czy już przyszły na świat czy dopiero są w drodze. Problem w znacznym stopniu dotyka Polskę, ale też ...

Czytaj dalej...
Ekologia w reklamie społecznej

Ekologia w reklamie społecznej

Ekologia jest jedną z ważniejszych kwestii, jakie porusza reklama społeczna. Twórcy reklamy poruszającej dany problem ekologiczny muszą wykazać się odpowiednim podejściem, aby osiągnąć pożądany efekt. Pierwszą rzeczą, na którą powinni ...

Czytaj dalej...