Glycine

Glycine – historia i indywidualizm

Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...

Czytaj dalej...
Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Marketing społeczny nieco różni się od tradycyjnego marketingu. Podobnie jak różnią się kampanie społeczne od komercyjnych czy politycznych. O ile łatwo jest wskazać miejsce reklamy komercyjnej w marketingu oraz reklamy politycznej w marketingu ...

Czytaj dalej...
Reklama ambientowa

Reklama ambientowa – sztuka czy partactwo?

Barbara Czerska humorystycznie stwierdza, że „Współczesna reklama nie posługuje się kobietą, tylko nią jest. Bo zawsze marzeniem kultury – dla mężczyzn i dla kobiet, dla dzieci i staruszków, dla biednych i bogatych – była kobieta.” ...

Czytaj dalej...
Prankvertising

Prankvertising – komedie, horrory i zabawy w Pana Boga

Większość ludzi częściej poświęca uwagę i zapamiętuje książki, filmy i opowieści przedstawiające prawdziwe historie. Prankvertising to przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej. Rzecz w tym, że osoby biorące udział w reklamie ...

Czytaj dalej...
O sławie w reklamie

O sławie w reklamie

„Dzisiaj łatwiej byłoby chyba wymienić tych aktorów, którzy w reklamie nie wystąpili.” Krzysztof Banaszyk wypowiadając te słowa miał sporo racji. Znani ludzie chętnie występują w reklamach, a firmy chętnie nawiązują z nimi ...

Czytaj dalej...