Wizerunek marki premium
Bogacenie się społeczeństw generuje znaczny wzrost zapotrzebowania na dobra luksusowe. Marki, by utrzymać swoją pozycję, muszą coraz częściej ze sobą konkurować. W przeciwnym razie zostaną wyparte z rynku. Wprawdzie oferowanie najwyższej ...
Komunikacja marketingowa marki premium
Marki figurujące na rynku dóbr luksusowych traktują komunikację marketingową jako jeden z najważniejszych instrumentów promocyjnych. Jak ją opracować i prowadzić, aby miała szansę przyczynić się do sukcesu firmy? Nastawienie na ...
Real time marketing jako element strategii wizerunkowej przedsiębiorstwa
Każda sekunda ludzkiej uwagi ma swoją cenę. Obecnie marketerzy prześcigają się w kreatywnym wykorzystywaniu nowych kanałów komunikacji. Chętnie podejmują ryzyko wzbogacenia strategii marketingowych o innowacyjne działania i poszukują nowych ...
Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?
Każde przedsiębiorstwo posiadające system identyfikacji wizualnej może wykorzystać go jako narzędzie przeznaczone do budowania określonego wizerunku. Niestety to skomplikowany proces wymagający zaangażowania, czasu, pieniędzy i ...
Glycine podbija przestworza!
Jeden z najbardziej „niebiańskich” modeli zegarków Glycine, AIRMAN, podbija przestworza. Dosłownie. Pracując nad tożsamością marki, szwajcarski producent unikalnych zegarków nie przypuszczał, że sukces Glycine będzie miał swoje odbicie ...