Wizerunek marki premium

Wizerunek marki premium

Bogacenie się społeczeństw generuje znaczny wzrost zapotrzebowania na dobra luksusowe. Marki, by utrzymać swoją pozycję, muszą coraz częściej ze sobą konkurować. W przeciwnym razie zostaną wyparte z rynku. Wprawdzie oferowanie najwyższej ...

Czytaj dalej...
Komunikacja marketingowa marki premium

Komunikacja marketingowa marki premium

Marki figurujące na rynku dóbr luksusowych traktują komunikację marketingową jako jeden z najważniejszych instrumentów promocyjnych. Jak ją opracować i prowadzić, aby miała szansę przyczynić się do sukcesu firmy? Nastawienie na ...

Czytaj dalej...
Real time marketing

Real time marketing jako element strategii wizerunkowej przedsiębiorstwa

Każda sekunda ludzkiej uwagi ma swoją cenę. Obecnie marketerzy prześcigają się w kreatywnym wykorzystywaniu nowych kanałów komunikacji. Chętnie podejmują ryzyko wzbogacenia strategii marketingowych o innowacyjne działania i poszukują nowych ...

Czytaj dalej...
Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Każde przedsiębiorstwo posiadające system identyfikacji wizualnej może wykorzystać go jako narzędzie przeznaczone do budowania określonego wizerunku. Niestety to skomplikowany proces wymagający zaangażowania, czasu, pieniędzy i ...

Czytaj dalej...
Glycine

Glycine podbija przestworza!

Jeden z najbardziej „niebiańskich” modeli zegarków Glycine, AIRMAN, podbija przestworza. Dosłownie. Pracując nad tożsamością marki, szwajcarski producent unikalnych zegarków nie przypuszczał, że sukces Glycine będzie miał swoje odbicie ...

Czytaj dalej...