Informacja prasowa

Informacja prasowa jako podstawowe narzędzie do kontaktu z mediami

Obecnie przedsiębiorstwa z różnych powodów zabiegają o uwagę mediów. Firmy coraz częściej tworzą stanowiska a nierzadko działy odpowiedzialne za kontakty z mediami. Informacja prasowa jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych narzędzi, ...

Czytaj dalej...
Real time marketing

Real time marketing jako element strategii wizerunkowej przedsiębiorstwa

Każda sekunda ludzkiej uwagi ma swoją cenę. Obecnie marketerzy prześcigają się w kreatywnym wykorzystywaniu nowych kanałów komunikacji. Chętnie podejmują ryzyko wzbogacenia strategii marketingowych o innowacyjne działania i poszukują nowych ...

Czytaj dalej...
Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Każde przedsiębiorstwo posiadające system identyfikacji wizualnej może wykorzystać go jako narzędzie przeznaczone do budowania określonego wizerunku. Niestety to skomplikowany proces wymagający zaangażowania, czasu, pieniędzy i ...

Czytaj dalej...
Firma w kryzysie część 1

Firma w kryzysie – część 1

Część 1 - Jak skutecznie przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową Każda firma niezależnie od doświadczenia, wypracowanej pozycji i osiąganych wyników może zostać dotknięta kryzysem. W takiej sytuacji tylko przedsiębiorstwo ...

Czytaj dalej...
Glycine

Glycine – historia i indywidualizm

Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...

Czytaj dalej...