Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę

Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę

Ukazywanie uczuć w komunikacie reklamowym to jedna z najpowszechniejszych i najskuteczniejszych metod za pomocą, której twórcy reklam starają się wpłynąć na zachowanie odbiorcy. W przypadku reklamy społecznej najczęściej można zauważyć ...

Czytaj dalej...
Strategie budowania marki i produktu luksusowego

Strategie budowania marki i produktu luksusowego

Stworzenie i wprowadzenie na rynek marki luksusowej wymaga opracowania i wdrożenia unikalnej strategii marketingowej. Większość składających się na nią działań zazwyczaj jest przeciwieństwem tych, które sukcesywnie praktykują firmy ...

Czytaj dalej...
Humor podczas wystąpienia publicznego

Humor podczas wystąpienia publicznego

Humor to jedno z najbardziej kontrowersyjnych narzędzi wykorzystywanych przez mówców podczas wystąpień publicznych. Prelegent, wplatający w swoje wystąpienie akcenty humorystyczne, musi wykazać się odpowiednim przygotowaniem i gotowością do ...

Czytaj dalej...
Przemoc wobec dzieci w reklamie

Przemoc wobec dzieci w reklamie

Ostatnio dużo mówi się o przemocy wobec dzieci. Zewsząd dochodzą głosy, że rodzice znęcają się nad swoimi pociechami niezależnie od tego czy już przyszły na świat czy dopiero są w drodze. Problem w znacznym stopniu dotyka Polskę, ale też ...

Czytaj dalej...
Marketing według Rolexa

Marketing według Rolexa

Rolex to szwajcarska marka słynąca z produkcji luksusowych zegarków. Zakłady produkcyjne zlokalizowane w Genewie i Bienne produkują rocznie około miliona egzemplarzy. Rolex jest najbardziej rozpoznawalną marką spośród wszystkich brandów ...

Czytaj dalej...