Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę
Ukazywanie uczuć w komunikacie reklamowym to jedna z najpowszechniejszych i najskuteczniejszych metod za pomocą, której twórcy reklam starają się wpłynąć na zachowanie odbiorcy. W przypadku reklamy społecznej najczęściej można zauważyć ...
Strategie budowania marki i produktu luksusowego
Stworzenie i wprowadzenie na rynek marki luksusowej wymaga opracowania i wdrożenia unikalnej strategii marketingowej. Większość składających się na nią działań zazwyczaj jest przeciwieństwem tych, które sukcesywnie praktykują firmy ...
Humor podczas wystąpienia publicznego
Humor to jedno z najbardziej kontrowersyjnych narzędzi wykorzystywanych przez mówców podczas wystąpień publicznych. Prelegent, wplatający w swoje wystąpienie akcenty humorystyczne, musi wykazać się odpowiednim przygotowaniem i gotowością do ...
Przemoc wobec dzieci w reklamie
Ostatnio dużo mówi się o przemocy wobec dzieci. Zewsząd dochodzą głosy, że rodzice znęcają się nad swoimi pociechami niezależnie od tego czy już przyszły na świat czy dopiero są w drodze. Problem w znacznym stopniu dotyka Polskę, ale też ...
Marketing według Rolexa
Rolex to szwajcarska marka słynąca z produkcji luksusowych zegarków. Zakłady produkcyjne zlokalizowane w Genewie i Bienne produkują rocznie około miliona egzemplarzy. Rolex jest najbardziej rozpoznawalną marką spośród wszystkich brandów ...