System Identyfikacji Wizualnej

System Identyfikacji Wizualnej: dlaczego warto wdrożyć go w firmie?

Większość firm decyduje się na opracowanie własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW), ponieważ jego posiadanie może przynieść wiele profitów. Przede wszystkim profesjonalnie zaprojektowany SIW korzystnie wpływa na rozpoznawalność ...

Czytaj dalej...
Marketing czasomierzy luksusowych

Marketing czasomierzy luksusowych

Produkt luksusowy charakteryzuje się najwyższą jakością, trudnodostępnością i niepowtarzalną historią. Marketerzy podejmując się opracowania i wdrożenia strategii marketingowej produktu stworzonego przez firmę figurującą na rynku dóbr ...

Czytaj dalej...
Opakowanie a układ nerwowy odbiorcy

Opakowanie a układ nerwowy potencjalnego nabywcy

Większość przedsiębiorstw ma świadomość, że wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu (np. jogurtu o smaku rambutanu, który szybko trafia w krąg zainteresowań konsumentów) to jednocześnie moment narodzin konkurencji. W przypadku gdy ...

Czytaj dalej...
Firma w kryzysie część 3

Firma w kryzysie – część 3

Część 3 - Zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz działania pokryzysowe Sytuacja kryzysowa może rozgrywać się w różnych kanałach komunikacji. Powołany sztab musi być przede wszystkim przygotowany do ...

Czytaj dalej...
Firma w kryzysie część 2

Firma w kryzysie – część 2

Część 2 - Powołanie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową i prowadzenie działań Każde przedsiębiorstwo powinno być przygotowane na zaistnienie kłopotliwej sytuacji, wszelkie zgromadzone materiały pomocnicze na bieżąco aktualizować i stale ...

Czytaj dalej...