Informacja prasowa

Informacja prasowa jako podstawowe narzędzie do kontaktu z mediami

Obecnie przedsiębiorstwa z różnych powodów zabiegają o uwagę mediów. Firmy coraz częściej tworzą stanowiska a nierzadko działy odpowiedzialne za kontakty z mediami. Informacja prasowa jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych narzędzi, ...

Czytaj dalej...
Real time marketing

Real time marketing jako element strategii wizerunkowej przedsiębiorstwa

Każda sekunda ludzkiej uwagi ma swoją cenę. Obecnie marketerzy prześcigają się w kreatywnym wykorzystywaniu nowych kanałów komunikacji. Chętnie podejmują ryzyko wzbogacenia strategii marketingowych o innowacyjne działania i poszukują nowych ...

Czytaj dalej...
Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Jak wykorzystać wizualizację w procesie budowania wizerunku marki?

Każde przedsiębiorstwo posiadające system identyfikacji wizualnej może wykorzystać go jako narzędzie przeznaczone do budowania określonego wizerunku. Niestety to skomplikowany proces wymagający zaangażowania, czasu, pieniędzy i ...

Czytaj dalej...
System Identyfikacji Wizualnej

System Identyfikacji Wizualnej: dlaczego warto wdrożyć go w firmie?

Większość firm decyduje się na opracowanie własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW), ponieważ jego posiadanie może przynieść wiele profitów. Przede wszystkim profesjonalnie zaprojektowany SIW korzystnie wpływa na rozpoznawalność ...

Czytaj dalej...
Marketing czasomierzy luksusowych

Marketing czasomierzy luksusowych

Produkt luksusowy charakteryzuje się najwyższą jakością, trudnodostępnością i niepowtarzalną historią. Marketerzy podejmując się opracowania i wdrożenia strategii marketingowej produktu stworzonego przez firmę figurującą na rynku dóbr ...

Czytaj dalej...