Wizerunek marki premium
Bogacenie się społeczeństw generuje znaczny wzrost zapotrzebowania na dobra luksusowe. Marki, by utrzymać swoją pozycję, muszą coraz częściej ze sobą konkurować. W przeciwnym razie zostaną wyparte z rynku. Wprawdzie oferowanie najwyższej ...
Informacja prasowa jako podstawowe narzędzie do kontaktu z mediami
Obecnie przedsiębiorstwa z różnych powodów zabiegają o uwagę mediów. Firmy coraz częściej tworzą stanowiska a nierzadko działy odpowiedzialne za kontakty z mediami. Informacja prasowa jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych narzędzi, ...
Firma w kryzysie – część 1
Część 1 - Jak skutecznie przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową Każda firma niezależnie od doświadczenia, wypracowanej pozycji i osiąganych wyników może zostać dotknięta kryzysem. W takiej sytuacji tylko przedsiębiorstwo ...
Glycine – historia i indywidualizm
Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...
M&B – Festiwal Dobrego Contentu
Magazyn Marketing & Biznes, będący jednym z najbardziej poważanych mediów branżowych organizuje Festiwal Dobrego Contentu. Projekt ma charakter edukacyjny i jest skierowany do młodych, ambitnych marketerów oraz PR-owców, którzy stają przed ...