Prawdziwi piękni ludzie

Prawdziwi piękni ludzie

Większość postrzega modelki i fotomodelki jako ikony piękna i seksu. Na szczęście w ostatnich latach zaczęło pojawiać się coraz więcej eksperymentalnych, kontrowersyjnych i przede wszystkim ambitnych kampanii reklamowych, które przyczyniły ...

Czytaj dalej...
Reklama jest kobietą

Reklama jest kobietą?

Obecnie wykorzystywanie kobiecego wizerunku w reklamie jest zjawiskiem powszechnym. Kobieta coraz częściej pojawia się w komunikatach reklamowych niezależnie od ich przedmiotu. Stosowanie takiego rozwiązania prowadzi do występowania częstych ...

Czytaj dalej...
Spis wywiadów

Lista najciekawszych wywiadów

Zajmując się marketingiem i public relations od kilku lat i też między innymi pełniąc funkcję rzecznika prasowego bardzo często zdarza mi się rozmawiać z mediami. Poniżej zamieszczam linki do kilku moim zdaniem najciekawszych ...

Czytaj dalej...
Konstrukcja komunikatu reklamowego z uwzględnieniem technik neurologicznych

Konstrukcja reklamy z uwzględnieniem technik neurologicznych

Rozwój neuromarketingu sprawił, że specjaliści do spraw reklamy coraz częściej zaczęli zadawać sobie pytanie, jak skonstruować komunikat reklamowy, który wpływałby na podświadomość odbiorcy i nakłaniał go do podjęcia określonych ...

Czytaj dalej...
Rola strachu w reklamie społecznej

Rola strachu w reklamie społecznej

Przemoc w reklamie społecznej ma na celu doprowadzić do zmian poglądów i zachowań jednostek w danym społeczeństwie. Natomiast ukazanie strachu przez komunikat społeczny ma spowodować, by jednostka zaniechała działań, których konsekwencje ...

Czytaj dalej...