Glycine podbija przestworza!
Jeden z najbardziej „niebiańskich” modeli zegarków Glycine, AIRMAN, podbija przestworza. Dosłownie. Pracując nad tożsamością marki, szwajcarski producent unikalnych zegarków nie przypuszczał, że sukces Glycine będzie miał swoje odbicie ...
Marketing według marek premium
W ostatnich latach zauważa się, że trendy marketingowe zaczęły charakteryzować się dużą dynamiką zmian. Jednak większość firm nadal stara się oddziaływać na rynek przy pomocy narzędzi wchodzących w skład marketingu mix, a konkretnie ...
Glycine – historia i indywidualizm
Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...
Nietypowe formy promocji produktów luksusowych
W Polsce od kilku lat zauważa się wzrost popularności rynku dóbr luksusowych. W szybkim tempie przybywa osób wyrażających chęć nabycia przedmiotów będących wyznacznikiem statusu społecznego. Produkt charakteryzujący się najwyższą ...
Marketing według Rolexa
Rolex to szwajcarska marka słynąca z produkcji luksusowych zegarków. Zakłady produkcyjne zlokalizowane w Genewie i Bienne produkują rocznie około miliona egzemplarzy. Rolex jest najbardziej rozpoznawalną marką spośród wszystkich brandów ...