Glycine

Glycine – historia i indywidualizm

Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...

Czytaj dalej...
Marketing i Biznes

M&B – Festiwal Dobrego Contentu

Magazyn Marketing & Biznes, będący jednym z najbardziej poważanych mediów branżowych organizuje Festiwal Dobrego Contentu. Projekt ma charakter edukacyjny i jest skierowany do młodych, ambitnych marketerów oraz PR-owców, którzy stają przed ...

Czytaj dalej...
Twoja firma w social mediach - opinia

Twoja firma w social mediach – opinia

Nie mam w zwyczaju recenzowania książek, bo kimże ja jestem, żeby oceniać twórczość innych. Dlatego proszę potraktuj ten tekst jako luźną opinię pasjonata wszystkiego, co związane z szeroko rozumianym marketingiem. Wraz ze wzrostem ...

Czytaj dalej...
Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Marketing społeczny nieco różni się od tradycyjnego marketingu. Podobnie jak różnią się kampanie społeczne od komercyjnych czy politycznych. O ile łatwo jest wskazać miejsce reklamy komercyjnej w marketingu oraz reklamy politycznej w marketingu ...

Czytaj dalej...
Nietypowe formy promocji dóbr luksusowych

Nietypowe formy promocji produktów luksusowych

W Polsce od kilku lat zauważa się wzrost popularności rynku dóbr luksusowych. W szybkim tempie przybywa osób wyrażających chęć nabycia przedmiotów będących wyznacznikiem statusu społecznego. Produkt charakteryzujący się najwyższą ...

Czytaj dalej...