Networking w social mediach
Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że niektórzy ludzie zaczęli je wykorzystywać jako narzędzie do budowania różnych sieci kontaktów. Uprawianie networkingu w social mediach po pewnym czasie przynosi oczekiwane rezultaty. Jednak w wielu ...
Konstrukcja reklamy z uwzględnieniem technik neurologicznych
Rozwój neuromarketingu sprawił, że specjaliści do spraw reklamy coraz częściej zaczęli zadawać sobie pytanie, jak skonstruować komunikat reklamowy, który wpływałby na podświadomość odbiorcy i nakłaniał go do podjęcia określonych ...
Metody optymalizacji wiadomości e-mail
E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych dyscyplin pozwalających na dotarcie do dużych grup internautów. Wiele firm tworzy mailingi charakteryzujące się profesjonalną strukturą i przemyślaną zawartością. Jednak zdarza się, że z pozoru ...
Obecność i zachowanie rzecznika prasowego na Twitterze
Obecnie Twitter odgrywa istotną rolę w obszarze media relations. Rzecznicy prasowi coraz częściej wpisują portal na listę narzędzi, którymi posługują się podczas wykonywania swoich obowiązków. Zatem jak powinna wyglądać obecność i ...
Rola strachu w reklamie społecznej
Przemoc w reklamie społecznej ma na celu doprowadzić do zmian poglądów i zachowań jednostek w danym społeczeństwie. Natomiast ukazanie strachu przez komunikat społeczny ma spowodować, by jednostka zaniechała działań, których konsekwencje ...