Glycine

Glycine – historia i indywidualizm

Nareszcie mogę oficjalnie potwierdzić, że wraz z początkiem lipca zostałem partnerem marki Glycine w Polsce. Jestem zaszczycony faktem, że przedstawiciel szwajcarskiego producenta zegarków uznał mnie za osobę godną zaufania. W ramach ...

Czytaj dalej...
Technologie Norbert Oruba

PRoto – Technologie

Na łamach portalu PRoto miałem zaszczyt rozpocząć nowy cykl "TECHNOLOGIE". Narzędzia, programy, aplikacje, bez których nie mogę się obejść - startujemy z nowym cyklem publikacji na temat narzędzi wspierających pracę PR-owców. Subiektywny ...

Czytaj dalej...
Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Miejsce reklamy społecznej w marketingu społecznym

Marketing społeczny nieco różni się od tradycyjnego marketingu. Podobnie jak różnią się kampanie społeczne od komercyjnych czy politycznych. O ile łatwo jest wskazać miejsce reklamy komercyjnej w marketingu oraz reklamy politycznej w marketingu ...

Czytaj dalej...
Nietypowe formy promocji dóbr luksusowych

Nietypowe formy promocji produktów luksusowych

W Polsce od kilku lat zauważa się wzrost popularności rynku dóbr luksusowych. W szybkim tempie przybywa osób wyrażających chęć nabycia przedmiotów będących wyznacznikiem statusu społecznego. Produkt charakteryzujący się najwyższą ...

Czytaj dalej...
Reklama ambientowa

Reklama ambientowa – sztuka czy partactwo?

Barbara Czerska humorystycznie stwierdza, że „Współczesna reklama nie posługuje się kobietą, tylko nią jest. Bo zawsze marzeniem kultury – dla mężczyzn i dla kobiet, dla dzieci i staruszków, dla biednych i bogatych – była kobieta.” ...

Czytaj dalej...