Rola strachu w reklamie społecznej
Przemoc w reklamie społecznej ma na celu doprowadzić do zmian poglądów i zachowań jednostek w danym społeczeństwie. Natomiast ukazanie strachu przez komunikat społeczny ma spowodować, by jednostka zaniechała działań, których konsekwencje ...
Jak uczucia zawarte w reklamie społecznej wpływają na odbiorcę
Ukazywanie uczuć w komunikacie reklamowym to jedna z najpowszechniejszych i najskuteczniejszych metod za pomocą, której twórcy reklam starają się wpłynąć na zachowanie odbiorcy. W przypadku reklamy społecznej najczęściej można zauważyć ...
Lista portali i czasopism branżowych
Każda branża posiada swoje media. Okazuje się, że w przypadku szeroko rozumianej branży kreatywnej jest bardzo wiele portali, a nawet kilka czasopism poświęconych zagadnieniom z obszaru mediów, marketingu, PR-u, reklamy i mediów ...
Przemoc wobec dzieci w reklamie
Ostatnio dużo mówi się o przemocy wobec dzieci. Zewsząd dochodzą głosy, że rodzice znęcają się nad swoimi pociechami niezależnie od tego czy już przyszły na świat czy dopiero są w drodze. Problem w znacznym stopniu dotyka Polskę, ale też ...
Ekologia w reklamie społecznej
Ekologia jest jedną z ważniejszych kwestii, jakie porusza reklama społeczna. Twórcy reklamy poruszającej dany problem ekologiczny muszą wykazać się odpowiednim podejściem, aby osiągnąć pożądany efekt. Pierwszą rzeczą, na którą powinni ...